مطالب مرتبط:
تلاش دشمن در عادی سازی بی حجابی به بهانه مشکلات اقتصادی
رییسی توپ افزایش قیمت دلار و سکه را به زمین دشمنان انداخت /جزییات جلسه با مدیران اقتصادی، فرهنگی و امنیتی
نماینده مجلس: افزایش چند برابری جرائم راهنمایی و رانندگی در مشکلات اقتصادی مردم به چه علت است؟
تاکیدات مؤکد اژه ای به پیاده سازی قوانین موجود در حوزه عفاف و حجاب/ برخورد قاطعانه با مفسدین از الزامات تحقق شعار سال است/ دستور رفع مشکلات مربوط به کمبود واحد های ثبتی و کمبود دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
نشست ویژه ستاد مرکزی اربعین با اولویت رفع مشکلات ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 09:452024-04-09سياسي

مشکلات اقتصادی رفع شود، هجمه های دشمنان بی اثر می شود 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: اگر مشکلات اقتصادی کشور حل شود، هجمه های دشمنان بی اثر خواهد شد که این مهم با رونق تولید و با مشارکت و حمایت مردم محقق می شود.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: اگر مشکلات اقتصادی کشور حل شود، هجمه های دشمنان بی اثر خواهد شد که این مهم با رونق تولید و با مشارکت و حمایت مردم محقق می شود.

حجت الاسلام جلیلیان در گردهمایی سیاسی ویژه کارکنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، عنوان کرد: چندین سال است مقام معظم رهبری در نام گذاری شعار سال به مباحث اقتصادی اشاره دارد که بیانگر آسیب پذیری و ضعف کشور در مباحث اقتصادی می باشد.

جلیلیان افزود: اگر مشکلات اقتصادی کشور حل شود، قطعا مشکلات کشور کمتر و هجمه های دشمنان بی اثر می شود که این مهم با افزایش و رونق تولید و با مشارکت و حمایت مردم محقق می گردد.

وی با بیان اینکه مردم در تمامی عرصه ها پای کار نظام و انقلاب بوده اند، به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: با رونق تولید و با حمایت مردم مشکلات اقتصادی کشور حل می گردد و این مهم با سرمایه گذاری های اقتصادی، توجه به ظرفیت های بخش کشاورزی، رو


برچسب ها: مشکلات اقتصادی - مشکلات اقتصادی کشور - اقتصادی - نمایندگی ولی فقیه - کرمانشاه - مشکلات - دفتر نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی رفع شود، هجمه های دشمنان بی اثر می شود 

مشکلات اقتصادی رفع شود، هجمه های دشمنان بی اثر می شود